A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кетрисанівська сільська територіальна громада
Кіровоградська область, Кропивницький район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 15.11.2022 09:38
Кількість переглядів: 67

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710».

На підставі розрахунку Потреби в опаленні закладів, підпорядкованих Комунальному некомерційному підприємству «Кетрисанівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Кетрисанівської сільської ради.

1. Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)

2.   Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-P-2022-11-14-002839-a

3. Відкриті торги з особливостями згідно Постанови Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу природнього газу за календарний рік (бюджетний період) 2022 року. Планування закупівель, в тому числі визначення очікуваної вартості, є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року.

Починаючи з 01 жовтня 2015 року правові засади функціонування ринку природного газу України визначаються Законом України «Про ринок природного газу» (далі - Закон про ринок газу). Вказаний закон передбачає функціонування ринку природного газу, побудованого на принципах, зокрема, вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб’єктів природних монополій, забезпечення рівних прав на доступ до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ. Згідно з положеннями частини першої статті 1 Закону про ринок газу - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. Крім цього, частиною другою статті 12 Закону про ринок газу встановлено, що постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем.

Однак, у зв’язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 17.05.2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, та від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року №2212-ІХ), Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 12 серпня 2022 року № 2500-ІХ), продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб (до 21 листопада 2022 року включно).

Так 19 липня 2022 р. Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» № 812 (далі - Постанова № 812).

Відтак, Постанова № 812 в розрізі введення воєнного стану в Україні визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків, що покладаються на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (далі - спеціальні обов’язки), зокрема для забезпечення стабільності, належної якості та доступності природного газу, підтримання належного рівня безпеки його постачання споживачам без загрози першочерговій цілі створення повноцінного ринку природного газу, заснованого на засадах вільної конкуренції з дотриманням принципів пропорційності, прозорості та недискримінації. Також відповідно до підпункту 4 пункту 2 Постанови № 812 спеціальні обов’язки покладені на ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” - щодо забезпечення постачання природного газу споживачам, що є бюджетними установами відповідно до Бюджетного кодексу України, закладам охорони здоров’я державної власності (казенні підприємства та/або державні установи тощо), закладам охорони здоров’я комунальної власності (комунальні некомерційні підприємства та/або комунальні установи, та/або спільні комунальні підприємства тощо) (далі - бюджетні установи) на умовах передбачених пунктом 6 Постанови № 812. Відповідно до вказаного пункту встановлено, що ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 вересня 2022 р. по 31 березня 2023 р. (включно) природний газ бюджетним установам на умовах договору постачання, укладеного з цим товариством на період до 31 грудня 2022 р.,

Водночас, розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.

Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі - природного газу на підставі пункту 3 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме:

Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів. Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою:

ОВрег = V * Цтар,

де:

ОВрег - очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;

V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;

Цтар - ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.

Тому, враховуючи положення статті 117 Конституції України, де Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. А також беручи до уваги положення Постанови №812, якою врегульовано, що ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 вересня 2022 р. по 31 березня 2023 р. (включно) природний газ бюджетним установам. Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі - відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».

 

4. Очікувана вартість закупівлі: 304426,04 грн. (триста чотири тисячі чотириста двадцять шість  грн. 04 коп) з ПДВ;

           Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.

5. Обсяги закупівлі– 18390 метрів кубічних.

6. Строк поставки – до 31.03.2023 року

 

7. Товар має  відповідати наступним вимогам:

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики    предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі

 

ІНФОРМАЦІЯ

про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі

 

Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на постачання, в тому числі і за транспортування, з урахуванням усіх платежів (окрім розподілу), які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю. За розрахункову одиницю газу приймається один метр кубічний (м3), приведений до стандартних умов: температура (t) 293,18 К (20оС), тиск газу (Р) 101,325 кПа (760 мм рт. ст.).

 

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість товару

Природний газ

м3

18390

 

Плановий обсяг закупівлі природного газу з розбивкою по місяцях:

Місяць

Обсяг

Січень 2023

7670

Лютий 2023

7220

Березень 2023

3500

Всього

18390

 

Товар запропонований учасником повинен відповідати вимогам ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87), а саме:

Найменування показника

Норма

1. Теплота згоряння нижча,  МДж/м³ кПа,  при 20ºС  101,325 кПа, не менше

31,8 (7600) 

2. Область значень числа Воббе (вищого), МДж/м³ (ккал/м³)

9850-13000

3. Масова концентрація сірководню, г/м³, не більше

0,02

4. Масова концентрація меркаптановоїсірки, г/м³, не більше

0,036

5. Об’ємна частка кисню, %, не більше

1,0

6. Маса механічних домішків у 1 м³ г, не більше

0,001

7. Інтенсивність запаху при об’ємній частці 1% в повітрі, бал, не менше

  3

 

Також фізико-хімічні показники природного газу повинні відповідати вимогам, визначеним розділом ІІІ Кодексу газорозподільних систем та Кодексу газотранспортної системи.

Умови постачання товару Замовнику повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам:

  • Закону України «Про ринок природного газу»;
  • Правилам постачання природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496 (зі змінами);
  • Кодексу газорозподільних систем, затвердженим Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 (зі змінами);
  • Кодексу газотранспортної системи, затвердженим Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 (зі змінами);
  • іншим чинним нормативно-правовим актам, прийнятим на виконання Закону України «Про ринок природного газу».

     У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва або назву предмету закупівлі вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь